Hoe kan ik betalen?
Betalen kan bij ons snel en in een beveiligde omgeving met de volgende betaalmethoden: iDeal, Bancontact, Overboeking, Paypal,
Creditcard, Pay Safe Card, BitCoin, Sofort, SEPA, Belfius, KBC/CBC en Webshop Giftcard.
Kan ik de Webshop Giftcard gebruiken?
Ja. Beschikt u over een Webshop Giftcard www.webshopgiftcard.nl)? Wissel deze dan eenvoudig door eerst deze betaalmethode te kiezen. Na het ingeven van de unieke code van uw card, gevolgd door de PIN code onder de kraslaag van de card, wordt een overschot terug op uw card gezet. Heeft u een tekort, dan wordt u automatisch gevraagd het bedrag bij te betalen met andere betaalmethode.
Zijn de prijzen inclusief BTW en verzendkosten?
Ja. Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten, BTW en eventuele financiële transactie kosten. De prijs is het volledige bedrag dat u betaald voor een abonnement of los nummer.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na betaling zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Word ik gecompenseerd als de tijdschriften beschadigd zijn of ik niets ontvang?
Vanzelfsprekend. Voor een niet ontvangen of beschadigd nummer wordt eerst een vervangend exemplaar aangevraagd. Kan dit niet omdat het nummer uit voorraad is bij de uitgever, dan laten we uw abonnement langer doorlopen. Indien de levering structureel slecht is (missende exemplaren, beschadigd, etc.) compenseren we u daar ook financieel. Worden in het geheel geen nummers ontvangen dan krijgt u al uw geld terug.
Hoe lang duurt het na het kopen van een abonnement voor ik het eerste tijdschrift ontvang?
De levertijd van het eerste nummer is sterk afhankelijk van het land van uitgave en het aantal publicaties per jaar. Hieronder vindt u een indactie van de levertijd van het eerste nummer, inclusief de verwerkings- en verzendingstijd.
Verschijningsfrequentie / Land | UK | USA |
2-3 nummers per jaar | 10-14 weken | 14-18 weken |
4-5 nummers per jaar | 8-12 weken | 12-16 weken |
6-8 nummers per jaar | 6-10 weken | 10-14 weken |
9-12 nummers per jaar | 4-8 weken | 8-12 weken |
13-20 nummers per jaar | 4-6 weken | 6-8 weken |
21-39 nummers per jaar | 3-5 weken | 5-7 weken |
40-52 nummers per jaar | 2-4 weken | 4-6 weken |
Worden de tijdschrift abonnementen automatisch verlengd?
Nee. Ruim voor het aflopen van de abonnementsperiode vragen we u of u deze met een jaar wilt verlengen. Wij zijn de contactpersoon met de uitgever. Loopt een abonnement door een fout van de uitgever ongevraagd door, dan nemen wij alle kosten voor onze rekening. U betaald dus eenmalig bij aanschaf alleen aan ons, en zult daarna geen extra facturen ontvangen.
Ik wil een tijdschrift kado geven, kan dat?
Ja. U kunt tijdens de bestelling een verzendadres specificeren dat afwijkt van uw eigen (factuur)adres.
Verkopen jullie ook digitale tijdschriften?
Van sommige tijdschriften zijn digitale versies beschikbaar. Wij handelen echter (vooralsnog) uitsluitend in de papieren edities.
Wordt mijn privacy beschermd?
Ja. De gegevens die u op onze website achterlaat, blijven in ons beheer en worden niet verkocht aan derden.
Kan ik achteraf betalen?
Nee. Abonnementen en losse nummers op alle Engelse en Amerikaanse magazines dienen vooraf betaald te worden.
Kunnen tijdschriften ook bezorgd worden op een buitenlands adres?
Voor bezorging binnen Europa kunt u bij ons abonnementen afsluiten. Voor losse issues niet.
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Naam: Maja Magazines V.O.F. te Rotterdam
KvK: 27300515
BTW: NL.817937778.B01