E-commerce Magazine biedt een panoramisch overzicht van de strategieën, tools en methoden die het hedendaagse en toekomstige verbonden commerce vormgeven. Met een abonnement op dit magazine krijgt u toegang tot waardevolle inzichten en kennis die uw e-commercebedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen.
Dit abonnement is voor de gedrukte versie van het Franse E-commerce Magazine, dat vier keer per jaar wordt gepubliceerd. Het magazine is volledig in het Frans geschreven en richt zich op professionals die actief zijn in de e-commerce sector. Elk nummer staat boordevol artikelen, interviews, studies en enquêtes die de nieuwste trends en ontwikkelingen in de markt belichten. U zult ook praktijkvoorbeelden en succesverhalen van e-commerce persoonlijkheden tegenkomen. Dit alles helpt u om uw bedrijf en multichannelstrategie beter te begrijpen en te verbeteren. Met onderwerpen variërend van logistiek en voorraadbeheer tot betalingssystemen, data-analyse en klantreizen, biedt het magazine een uitgebreide dekking van alle cruciale aspecten van e-commerce.
Het abonnement heeft een duur van één jaar, waarin u vier gedrukte edities van het magazine ontvangt. E-commerce Magazine begeleidt u in de evolutie van verbonden commerce, zowel op strategisch als technologisch vlak. Het magazine is dé media voor verbonden retail, en helpt u om op de hoogte te blijven van trends, ontwikkelingen en best practices op het gebied van digitalisering van verkooppunten, e-business technologieën, online acquisitie en loyaliteitshefbomen.
Wat te verwachten in elk nummer:
Er zijn nog geen beoordelingen.
Wat vind je van het artikel?